Morgen middag wordt de afreis naar antibes aangevat. Steven Ramboers zal hier voor het eerst aantreden in een buitenlandse wedstrijd als Co van Phil. De mecaniekers zullen dinsdag afreizen, met een deligatie van suporters. Thomas leger zal eveneens deze wedstrijd rijden. Phil zal hier poberen zijn derde plaats achter solowow te verdedigen en proberen met een podiumplaats naar huis te komen. Verder nieuws gedurende de ganse wedstrijd.
The administrator has disabled public write access.
Zondag middag in Antibbes aangekomen en onmiddelijk in bed gekropen. goed ziek. blijkbaar de buikgriep. Vandaag toch nog even gaan verkennen maar met alle moeilijkheden die zulke griep kan meebrengen, regelmatig de grachtjes en de toilettel opgezocht. We hopen dat het morgen voorbij zal zijn. We doen in ieder geval verder. Als ik wat beter ben zal ik de deelnemerslijst op deze site zetten. In ieder geval allen bedankt voor het sucses dat jullie me wensen, en we zullen ons best doen. grtjs
Phil wrote: Zondag middag in Antibbes aangekomen en onmiddelijk in bed gekropen. goed ziek. blijkbaar de buikgriep. Vandaag toch nog even gaan verkennen maar met alle moeilijkheden die zulke griep kan meebrengen, regelmatig de grachtjes en de toilettel opgezocht. We hopen dat het morgen voorbij zal zijn. We doen in ieder geval verder. Als ik wat beter ben zal ik de deelnemerslijst op deze site zetten. In ieder geval allen bedankt voor het sucses dat jullie me wensen, en we zullen ons best doen. grtjs
Ja ja Philleke!! Teveel cocktail'kes gedronken bij Patrice!!!
Good luck en tot binnenkort! Groetjes aan Suzanne en ook veel succes gewenst van pa!
Aline